Foto:

Persbericht namens SDO Kamerik

Woerden - Korfbalvereniging SDO organiseert de volgende activiteiten:

Pietentraining

Korfbalvereniging SDO organiseert op zaterdag 30 november en woensdag 4 december een echte pietentraining in sporthal de Schulenburch voor kinderen van 3 tot en met 7 jaar. Samen met pieten gaan de kinderen gezellig spelen, rennen, pakjes gooien, vangen en in de schoorsteen mikken. Op zaterdag 30 november is de training van 9:30-10:30 uur. Op woensdag 4 december is de training van 17:00-18:00 uur. Welkom! Van te voren aanmelden is niet nodig.

Kangoeroeklup

Vanaf zaterdag 23 november organiseert korfbalvereniging SDO elke zaterdagochtend 'de Kangoeroeklup' in sporthal de Schulenburch. Van 9:30 - 10:30 kunnen kinderen van 3 tot en met 7 jaar gezellig samen spelen, rennen, mikken, vangen en gooien. Kinderen leren goed bewegen en hebben plezier door samen te spelen.

Op woensdagen is er ook een Kangoeroeklup in sporthal de Schulenburch van 17:00-18:00 uur. Kinderen mogen op beide dagen meedoen. Zo kunnen ze twee keer in de week lekker hun energie kwijt en bewegen!

Meer berichten